    From: Radoslaw Dabrowski <r...@f...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Omijajcie MILLENIUM - ONI "DOJĄ" KASĘ OD KLIENTÓW
    Date: Fri, 17 May 2002 09:01:58 +0200

    > Ludzie!
    > nie korzystajcie z tego banku !!!
    > wydoją z Was kasę tak, że się nie pozbieracie
    > a poziom obsługi pozostawia wiele do życzenia - Pani w placówce siedzi i tylko
    > gapi się w ekran albo gdzieś dzwoni do help desku bo sama nie zna szczegółów
    > produktu który ma ponoć dobrze sprzedawać :-)))) nie mówiąc już o tym jak jest
    > jakiś bardziej skomplikowany przypadek to już się niczego tam nie dowiecie -
    > pracownicy rozkładają ręce

    W kazdym banku co oddzial to inni ludzie, wiec inny zasob wiedzy
    pracownikow. U mnie w oddziale sa naprawde fachowi ludzie.

    > Kredyt mieszkaniowy który tam zaciągnęłam przeliczają mi na złotówki po kursie
    > kupna i sprzedaży dewiz w tym banku czyli od razu płacę więcej
    > W innych bankach (np. GE) przeliczają po kursie średnim NBP i jest to bardzo
    > korzystne dla klienta

    Ale przy wyplacie za granica przeliczaja po bardzo niskim kursie (chyba
    srednim NBP). W tamtym roku sam tego doswiadczylem z dolarami i koronami
    czeskimi i bylem mile zaskoczony, gdy przeliczyli mi nizej niz kupowalem w
    najtanszym chyba kantorze (ktorego szukalem prawie caly dzien).

    > Nie mówię już o tym że samo udzielenie mi kredytu kosztatowało mnie zdrowia i
    > nerwów że o odsetkach karnych u Developera za spóźnione wypłaty transz kredytu
    > już nie wspomnę...
    >
    > Poza tym mam tan kredyt na 30 lat - i jeśli zdarzy się zmniejszenie
    > oprcentowania to ja odsetki będę płacić w takiej samej wielkości (czyli wyższe
    > niż wg obowiązującej stopy ) a nadpłata z tego tytułu zostanie mi
    > rozliczona.... ZA 30 LAT

    To po co brales tam kredyt jak wiedziales (bo pisze jak wol), ze stala
    stopa procentowa i ze tyle musiales przejsc aby dostac kredyt? Przeciez
    jest tyle innych bankow :-)

    Pozrawiam
    Radek