    From: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>
    Subject: Re: Oferta dla ciebie - mbank
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Fri, 24 Dec 2010 12:12:51 +0100

    Dnia Fri, 24 Dec 2010 11:39:22 +0100, neoniusz napisał(a):

    > Ja mam cos takiego. Kwoty smiesznie niskie w porownaniu z tym, co ludzie
    > podobno dostaja i chwala sie na forum mbanku. Co ciekawe jak klikam na
    > wniosek o karte kredytowa, to moge niby od reki dostac karte z limitem 6800.

    A idź pan... W październiku dostałem ofertę karty z limitem około 20000.
    Wypełniłem formularz, po kilku dniach telefon, czy bym nie mógł podjechać
    do Kalisza. Nie mógłbym, bo pracuję. "To ktoś od nas podjedzie do pana do
    pracy". Dojeżdżają do dziś. OK.

    Wniosek wciąż otwarty, co nie przeszkodziło mBankowi dać ostatnio kolejnej
    oferty, tym razem na 45000. Oferta ważna do 26 grudnia. Hm, w święta
    wypełnię wniosek, zobaczymy, jak im tym razem pójdzie, jeśli obiecają kartę
    bez formalności, po świętach nawet do Kalisza mogę się przejechać.

    Nadeszły święta, mam wolną chwilę. Loguję się do mBanku, a tam oferta na
    6400. Komentarza wygłaszać mi się nie chce.

    AK