  • Data: 2003-11-17 15:26:20
    Temat: Re: Odszczekuje pochwaly wobec LUKASa
    Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    bpaoi5$b62$...@n...news.tpi.pl,
    Krab <k...@p...of.pl>:

    > mimo swojej wielkiej niecheci do tego banku w ktorym spotkalem sie
    > wylacznie z beznadziejna glupota - NIE jestem w stanie zrozumiec o
    > czym Wy tu piszecie ;-) byc moze po prostu nie potrafie zrozumiec
    > paranoji :-)
    >
    > ktos nie majac kk - podpisuje umowe na dostep do kk ?? po to by
    > uzyskac dostep do vc ? czy to cos takiego ?
    > :-)

    Nie chodzi o zadne WC ;), tylko ktos kto mial karte podpisal umowe i uzyskal
    dostep, a teraz bank zorientowal sie (?), ze dostep nie byl jeszcze "gotowy"
    i chca rozwiazac umowe - no ale po co go wzywaja? Niech mu wypowiedza te
    umowe na pismie, skoro moga (ciekawe, co na to Wojtek N. ;) )
    Ale tez nie jestem pewien, czy dobrze rozumiem.

    --
    Robert