    From: k...@w...pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odrzucona reklamacja transakcji - I co dalej?
    Date: Tue, 31 Mar 2009 01:10:42 -0700 (PDT)

    > Jeżeli bank kolejny raz odrzuci reklamację to spróbowałbym
    > rozstrzygnięcia przez arbitra bankowego...kwota jest odpowiednia.

    Nie wiem czy arbitraż to odpowiednia strona, gdyż aby to miało sens to
    obie strony musza wyrazic cheć rozstrzygnięcia sporu przy pomocy
    arbitrazu. Bank to bank więc oni pewnie poweidza nie. Myslalem zeby
    uderzyc do UOKiK'u i KNF tylko nie wiem czy walic do nich od razu czy
    jeszcze probowac się odwolywać do banku. Poza tym w regulaminie który
    mi przekazano podczas wydawania karty jest §11 ust.10
    "Warunkiem przejęcia przez Bank odpowiedzialności za skutki finansowe
    utraty karty są:
    - niezwłoczne dokonanie zastrzeżenia karty,
    - złożenie przez Użytkownika pisemnego oświadczenia wskazującego
    nieuprawnione operacje,
    - zgłoszenie faktu kradzieży Karty policji kraju, na obszarze którego
    miało miejsce zdarzenie,
    - przedłożenie Bankowi oryginału potwierdzenia dokonania zgłoszenia
    kradzieży Karty, wydanego przez policję,"

    O innych warunkach w przytoczonym regulaminie nie ma mowy, więc jedyną
    stroną, która go łamie jest Bank BPH. W odpowiedzi na moja reklamacje
    nie udowodniono mi złamania ani jednego punktu z regulaminu.
    Ewidentnie próbują zrzucić winę na mnie. Tylko co ja mogę z bankiem?