    Date: Tue, 30 Apr 2013 13:42:17 +0200
    From: Michał <m...@i...dane.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Odpowiedź na reklamację dot. skimmingu

    W dniu 2013-04-28 23:01, XYZ pisze:
    > Witam,

    Kilka dni temu zakończyła się moja sprawa, też skimming Dominikana, 5
    transakcji w bankomacie, więc pasek i pin, kwota, kilka kpln... Bank
    Inteligo, czas rozpatrzenia reklamacji, 14 dni, kasa z powrotem na
    koncie. Laurka dla banku, bo byli szybcy. Moje uwagi:
    1) Bank powinien poprosić o oświadczenie o sposobie przechowywania
    karty.Poprosił? Napisałeś? (Jeśli w dniu transakcji reklamowanych
    wykonałeś transakcję w kraju, to lepiej dla Ciebie, może coś kupiłeś?
    Warto się na to powołać w reklamacji)
    2)Sposób autoryzacji transakcji, bank powinien Cie poinformować czy to
    był pin czy podpis.
    3) Twoja sprawa jest o tyle skomplikowana, że późno się zorientowałeś
    (kilka dni), kwoty były małe i w różnych punktach,
    4)Zgłaszamy sprawę na policję, jak pisał tutaj jeden kolega, to ciekawe
    przeżycie, ja byłem mniej przekonujący i nie udało mi się uzyskać
    zaświadczenia, usłyszałem, że... policja takowych nie wystawia a bank
    powinien o tym wiedzieć.... na szczęście inteligo powiedziało na to "ok"
    5) Nie do końca wiem, kto w moim przypadku ostatecznie był poszkodowany,
    bank, operator karty?
    6) Jeśli nie uda się odwołanie zostaje sąd lub arbitraż... tego jak na
    razie nie musiałem ćwiczyć...

    pozdrawiam
    m.