  • Data: 2022-02-20 18:25:02
    Temat: Re: Od kilku minut mamy system dwójkowy
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    niedziela, 20 lutego 2022 o 17:28:23 UTC+1 TomN napisał(a):
    > Robert Tomasik w
    > Jak również bedzie 20220222 20220222
    >
    > Natomiast pesla z 11 2 nie będzie raczej miał nikt, chyba, że jarkacza córka

    Hmm, szkoda że w PESELu nie pomyśleli o sprzedawaniu "srebrnych" i "złotych" numerów
    (kokega kupił taki z ośmioma 6 i zerem - trochę mnie zmroziło, jak przesłał SMS o
    zmianie numeru - ten z dziewięcioma szóstkami był nie do kupienia).
    Choć ten, go wymyślał, widać jajcarz, że tak wykombinował, żeby taki z 11 dwójek był
    prawidłowy ;>
    I to na ile lat w przód (pytanie, czy w ogóle wiedział, że PESEL będzie rozszerzany
    Q'n'D hackiem na XIX, XXI i kolejne wieki).
    To tak jak Dieter Meier - w 1972 roku w ramach performance umieścił na Placu
    Dworcowym tabliczkę anty-"pamiątkową": "Tutaj Dieter Meier _będzie_ stał x marca 1994
    id 3 do 4 po południu". I przyszedł ;>