    From: Jasek <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [OT] Wazne! Prosze,przeczytaj, to nie jest spam!!
    Date: Sun, 17 Jul 2005 14:51:29 -0400

    cartman4 wrote:

    > Bylem bezrobotny w sierpniu 2001 roku z kilkoma innymi absolwentami
    > wyzszych uczelni. Od tamtego czasu zylem bez dochodow na utrzymaniu
    > rodzicow, co bylo dla mnie strasznie przygnebiajace. Mieszkalem
    > wowczas w
    > kawalerce.
    Mamusie i tatusie zaplacily?

    > Probowalem zainwestowac w cokolwiek troche pieniedzy,
    > ktore mi
    > zostaly ze stypendium,
    Ile Ci dziecko drogie tych pieniedzy zostalo. Stypendia sa glodowe.

    > ktore otrzymalem leczy po tym wszystkim mialem
    > coraz wiecej zadluzen.
    Mamusie i tatusie nie pomogly?

    Doslownie kilkunastu poborcow podatkowych scigalo
    > mnie prawie codziennie.

    Jak poborca podatkowy moze scigac czlowieka, ktory nigdy nie placil
    podatkow? (jest bezrobotny?).

    < Wszystko to prowadzilo do tego, ze musialem
    > sprzedac swoj samochod,
    Jak bezrobotnego, ktory nigdy nie pracowal stac bylo na samochod? Moze
    ze stypenium?

    > ktory byl dla mnie wszystkim no i kawalerke-
    > wrocic do rodzicow.
    No, lza pociekla

    > Jak mozesz sobie wyobrazic moje perspektywy na
    > przyszlosc byly raczej w czarnych kolorach.
    Gratuluje silnego charakteru. Inny to juz by sie na sznur rzucil.

    Jakie to piekne.. lza sie w oku kreci ponownie.

    Jak myslicie, czy jak wydrukuje tego maila, moge sie starac o kredyt w
    banku? Czy banki akceptuja MLN jako zaswiadczenie o stalych dochodach?

    Jacek