  • Data: 2017-02-14 21:01:40
    Temat: Re: [OT] Darmowe konto
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 14 lutego 2017 20:49:36 UTC+1 użytkownik Sebastian Biały napisał:

    > Podkładalem telefon nascie razy. *RAZ* zadziałało. Myslalem że to wina
    > telefonu, w końcu kosztował mniej niż 5kzł więc paczkomat miał prawo
    > strzelić focha.

    Możesz mieć rację
    W paczkomacie z którego do grudnia korzystałem(duży, żółty gadający, z kolorowym
    wyświetlaczem)z telefonu kodu nie odczytywało, z kartki sie udawało.
    Postawili niedawno kolejny paczkomat w moim mieście(tym razem biały, niegadajacy,
    chyba z monochromatycznym wyświetlaczem) i ten ładnie kody czyta.