  • Data: 2002-06-04 07:51:11
    Temat: Re: [OT] Billing z NOMu
    Od: Mariusz Borowski <m...@e...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > heh mi powiedzieli ze do mnie sie ktos odezwie w sprawie bilingu.
    > jak sia zapytalem o cene bilingu to powiedzieli ze nie wiedza :)
    > fajna firma

    Mi oczywiscie też kobieta powiedziała, że może spisać dzis moje dane tak
    aby ktos od nich zadzwonił, ale wolę jeszcze raz sam zadzwonić do nich
    jak się wreszcie dogadają z TPSA i wszystko będzie jasne (płatny czy nie
    płatny itp.). Swoją drogą to sprawę bilingu NOM powinien rozwiązać z
    TPSA już wtedy jak się dogadali o fakturowaniu.

    Pozdrawiam,
    Mariusz.