    From: "skippy" <m...@t...moon>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE wg Sobolowskiego
    Date: Thu, 24 Feb 2011 20:32:16 +0100

    news:wfhh343p7oyn.bg3aadxu18bs$.dlg@40tude.net...

    > Masz trochę idealistyczne pojęcie o liberalizmie albo bierzesz to słowo
    > zbyt dosłownie. Nie o liberalizm mi chodziło tylko chciałem przekazać Wam
    > moje zakłopotanie w jakie wpadłem, gdy usłyszałem te słowa z ust
    > człowieka,
    > który powinien coś wiedzieć o inwestowaniu.
    > Jego pomysł może się Ci podaobać, bo znam Twoje zdanie o OFE. Wyobraź
    > sobie
    > siebie jak każą ci inwestować w akcje i ograniczają cie widełkami od 40 do
    > 60% masz trzymać w akcjach.

    Jak może mi się podobać???
    Cały czas piszę, że jestem Za wolnością wyboru w co inwestować pieniądze, że
    jestem PRZECIW temu, aby naszymi pieniędzmi, pod prawnym przymusem, OFE
    grały na giełdzie, gościu proponuje wałaśnie taki przymus, a Ty piszesz że
    znasz moje poglądy i jego pomysł może mi się podbać?

    Przecież cały czas piszę o czymś DOKŁADNIE ODWROTNYM.

    Chyba jaja se robisz.
    To nie jest ani liberalizm, ani nawet neoliberalizm tylko socjalizm czystej
    wody.

    Poza tym Sobolewski dostał swoje stanowisko w czasach jedynie słusznej
    partii.

    > To tak jakby ci związać nogi i kazać brać udział startować w biegu na
    > 10km.
    > Powodzenia ;)

    Niestety kompletnie nie rozumiem Twojej argumentacji co do moich poglądów i
    ich utozsamiania z bezensownym pomysłem p. Sobolewskiego.

    Tak potraficie poprzekręcać i namieszać, że nie potrzeba długiego łańcucha
    żeby wszystko było na odwrót,
    wystarczył tylko jeden post:)

    Niestety to Ty nie wiesz co to jest neoliberalizm.
    Jego podstawę można streścić "państwo won z niezbędnych stref".
    A pomysły pana Sobolewskiego czy PO nie wąchały się z tym pojęciem nawet
    przez ścianę.