    From: totus <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: OFE wg Sobolowskiego
    Date: Thu, 24 Feb 2011 18:21 +0100

    root wrote:

    > Ot takie sobie wesołe pogaduszki, pomiędzy jedną lufą a drugą, ucinają
    > sobie neoliberalni wybrańcy narodu.

    Do tego momentu wszystko rozumiałem. Co to znaczy w/g Ciebie neoliberalny? Z
    tego co pamiętam Kluza ma to stanowisko od rządu PiS. Dobrze pamiętam? To
    oczywiście nie stanowi o poglądach samego Kluzy. Z tego co ja wiem to
    liberalizm jest synonimem wolności. Jeżeli Kluza mówi, ze chce coś regulować
    to znaczy, że wolność ogranicza czyli liberalny nie jest. Znasz jakąś
    wypowiedź Kluzy gdzie mówi o sobie, że jest liberalny lub ma poglądy
    liberalne? Opowiedz mi co znaczy neoliberalny? Liberalny inaczej? To może Ty
    jesteś neomądry? Dodatkowo Kluza nie był przez nikogo wybierany to nominat
    rządu PiS. Najbardziej socjalistycznego środowiska w sejmie. Ty chyba
    wziąłeś o jedną lufę za dużo