eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiO co chodzi Aliorowi?Re: O co chodzi Aliorowi?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.chmurka.net!.POSTED.178-214-8-3.mt
    m-info.pl!not-for-mail
    From: Desoft <b...@a...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: O co chodzi Aliorowi?
    Date: Thu, 13 Mar 2025 16:26:04 +0100
    Organization: news.chmurka.net
    Message-ID: <vqute8$qc7$1@news.chmurka.net>
    References: <vqr7ru$c65$1@news.chmurka.net> <vqsd7t$btb$1@news.chmurka.net>
    <vqt28t$5g44$1@news.icm.edu.pl>
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Injection-Date: Thu, 13 Mar 2025 15:26:00 -0000 (UTC)
    Injection-Info: news.chmurka.net; posting-account="Desoft";
    posting-host="178-214-8-3.mtm-info.pl:178.214.8.3";
    logging-data="27015";
    mail-complaints-to="abuse-news.(at).chmurka.net"
    User-Agent: Mozilla Thunderbird
    Cancel-Lock: sha1:ZAyjHDRCOUZaO+Ru38wb+CkiS0c=
    sha256:5EQUw9J605po0X09ASBxxrJzYOGD2TL+/WwN0uto1HY=
    sha1:y/LraMqX5Btvlx3X95dXA212Y04=
    sha256:saJB2TUxNnGM7Ot9yQLp8LxsL73/JYqmpB1DjD1GtWs=
    Content-Language: pl
    In-Reply-To: <vqt28t$5g44$1@news.icm.edu.pl>
    X-Antivirus: Avast (VPS 250313-4, 2025-3-13), Outbound message
    X-Antivirus-Status: Clean
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:672410
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 2025-03-12 o 23:36, notveryoldman pisze:
    > W dniu 12.03.2025 o 17:37, Pete pisze:
    >
    >>
    >> A w temacie maila nie masz info? Ja już swojego usunąłem, ale tam
    >> chyba była informacja, że dotyczy kantoru.
    >
    > Dzień dobry,
    > aby zwiększyć bezpieczeństwo transakcji, które wykonujesz telefonem lub
    > zegarkiem wymagamy od Ciebie potwierdzenia dodania karty debetowej lub
    > kredytowej do cyfrowego portfela.
    >     Potwierdź nam dodanie karty do 25.03.br., jeśli nadal chcesz
    > korzystać z karty zapisanej w Twoim cyfrowym portfelu.
    > Jeśli nie zrobisz tego do wskazanego wyżej terminu, wyłączymy Ci
    > płatności kartą w cyfrowym portfelu.
    > Jak możesz potwierdzić dodanie karty?
    >     Zaloguj się do Alior Mobile lub Alior Online.
    >     Przejdź do zakładki ,,Moje sprawy":
    >     ?  w Alior Online znajdziesz ją na pulpicie, w prawym górnym rogu
    >      (obok ,,Szablony" i ,,Motyw") lub gdy otworzysz swój dowolny produkt,
    >      na dole strony,
    >     ?  w Alior Mobile na górze ekranu kliknij ,,Kontakt" a następnie
    > ,,Moje sprawy".
    >     Wybierz ,,Dyspozycje i dokumenty" > ,,Złóż nowy wniosek", a następnie
    > przejdź do formularza: ,,Potwierdzenie poprawności zapisania Twoich kart
    > wirtualnych do płatności telefonem lub zegarkiem lub innym urządzeniem
    > mobilnym" i potwierdź zapisanie Twoich kart w cyfrowym portfelu.
    >
    >
    > Z pozdrowieniami
    > Zespół Alior Banku


    I to nie działa.
    Zadzwoniłem na infolinię. Poradzili wysłać wiadomość, że chcę
    potwierdzić. Odpowiedź: to nie wystarczy.
    Miałem to zrobić przez infolinię.
    Dzwonię, automat każe podać dane i uważa, że są nieprawidłowe,
    przekierowuje mnie do konsultanta. Ze względu, że w apce nic takiego nie
    ma, coś nie działa, przekierowanie do drugiego konsultanta.
    Otrzymałem radę: usunąć kartę z Google Pay i następnie dodać poprzez
    aplikację alioru.
    Zrobiłem. Pytam czy to już wszystko i czy będzie działać. I się zaczęło
    najciekawsze:
    Konsultant: aby to sprawdzić, potrzebuję pana zweryfikować.
    Ja: To ja w takim razie chciałbym wiedzieć czy rozmawiam z pracownikiem
    banku (przypominam: byłem przekierowywany na inne telefony) - proszę o
    podanie hasła (mam coś takiego ustawione).
    Konsultant: nie mam dostępu do hasła, nie mogę się zweryfikować. Proszę
    zadzwonić na infolinię (a gdzie ja dzwonie????) i tam potwierdzić.
    No to się pytam: rozłączam się, dzwonię na infolinię i co dalej?
    Przecież jak zadzwonię, powtórnie, to odbierze ktoś inny.
    Konsultant: to proszę podać swoje dane do weryfikacji, a potem zadzwonić
    na infolinię.

    No tak. Podaję komuś dane, a potem dzwonię do banku, że przekazałem
    swoje dane nie wiadomo komu?

    --
    Desoft


    --
    Ta wiadomość e-mail została sprawdzona pod kątem wirusów przez oprogramowanie
    antywirusowe Avast.
    www.avast.com

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1