  • Data: 2013-02-19 21:59:18
    Temat: Re: Nowy samochód - kredyt czy leasing?
    Od: Dan <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-19 20:18, WAM pisze:

    > Miałem dotąd 5 aut w leasingu i żadnych jazd, oprócz testowych i jazd
    > tymi leasingowanymi autami, nie miałem.
    >
    > WAM

    leasing jest prostszy jeśli chodzi o formalności, co do kosztów to
    najlepiej z księgową usiąść i zobaczyć co się bardziej opłaca ale
    pamiętam sytuację z przed kilku lat jak firma leasingowa mojego klienta
    padła i zabrał mu komornik praktycznie cały park maszynowy, pomimo tego,
    że leasing był w 80% spłacony - sprzęt nie należał do niego tylko do
    firmy, która go udzieliła. Jak zawsze kij ma dwa końce.
    Pozdrawiam Dan.