  • Data: 2007-01-15 19:13:03
    Temat: Re: Nowy Pl@net Fortis Banku.
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_sezam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "vis"

    > Sprobuj, moze wyksportuja do XMLa. Przy okazji pytanie, czy wyciagi
    > e-mailowe sa wysylane jawnym tekstem czy sa szyfrowane?

    wyciąg to jest u nich coś na ekranie (historia operacji z saldem i
    obrotami)
    - możesz wydrukować lub utworzyć pdf, którego sobie możesz zapisać na
    dysku
    Wyciąg teraz jest jakby kopią wyciągu papierowego - za konkretny
    miesiąc od początku
    rachunku - u mnie jeden z miesięcy od IX 2002 (poprzednuio miałem
    srebrny)
    Mailem nic nie wysyłają - tylko powiadomienie o wydarzeniu jest mailem
    lub SMS
    *** blad ***