eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna › Re: Nowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna
    Date: Wed, 13 Oct 2010 23:31:57 +0200

    "Kamil "Jońca"" <k...@p...onet.pl> wrote in message
    news:87wrplygr5.fsf@alfa.kjonca...

    > No, ale z m*bankami jest tak samo (no, może umowy nie są "identyczne")

    Paradoksem jest to, ze Getinonline to ten sam oddzial banku co Open-dawny
    Noble Bank o/Lublin- numeracja rachunkow jest z tego samego oddzialu i nawet
    adres maja ten sam. Umowa z Openem byla faktycznie z Getin Bankiem a Open
    byl tylko operatorem.
    To Getin faktycznie ponosi koszty na kurierow a nie klient; chyba nie byli
    tak naiwni, ze tylko nowe osoby sie beda zapisywac?

    Szkoda, ze nie wyprodukowali tych zielonych swinek skarbonek, bo chetnie bym
    dostal jedna do kolekcji zamiast kolejnej wizyty kuriera. Mam juz jedna z
    dawnego nieistniejacego LG Petro Banku, to chetnie wzialbym nastepna.