eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna › Re: Nowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna
    From: "Krzysztof" <o...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nowy Getin-jedna lokata na start-5.64% na 2-mies/dzienna
    Date: Wed, 13 Oct 2010 18:51:16 +0200

    "Tomek z Wawy" <t...@t...pl> wrote in message
    news:2ba59953-84ec-468d-8011-ceaeab17f3f0@c32g2000vb
    q.googlegroups.com...
    On 13 Paź, 16:19, "Krzysztof" <o...@p...onet.pl> wrote:

    > Co sie tyczy BFG to powinno byc dla wszystkich jasne, ze lokowanie w
    > zielonym placowkowym Getinie PLN+waluty oraz Open i teraz Getinonline to
    > jeden i ten sam bank, czyli Getin Noble Bank i jedna kwota gwarancyjna
    > 50tys
    > EUR, ale z koncem roku musza chyba podwyzszyc z zaleceniami unijnymi do
    > 100tys EUR.

    Najlepsze, że aby założyć konto w GetinOnline trzeba podpisać
    identyczną w treści umowę z tym samym bankiem co wcześniej zakładając
    poprzez Open. Nie wpadli na to by to uprościć jakoś i tylko aneksować
    już zawartą umowę ramową o nowe produkty?!
    ----------------------
    widocznie nikt nie obmyslil tego (a to jest blad, bo w pierwszej kolejnosci
    zapisza sie osoby majace wczesniej konta w OF); specjalnie zadzwonilem na
    infolinie i zapytalem sie czy jak mam konto w Openie, to czy jest jakas
    uproszczona procedura, ale niestety odpowiedz, byla taka, ze wszystko trzeba
    zaczynac od poczatku.
    OF widocznie mial tylko baze treningowa, a teraz od nowa.
    W prasie, bylo, ze docelowo i stary Getin24 ma byc za kilka miesiecy
    przeniesiony do nowego.
    Ciekawi mnie kiedy zrobia faktyczny krok na przod i zagreguja wszystko do
    jednego miejsca wlacznie z rachunkami walutowymi (w tej dziedzinie to maja
    totalny zastoj i nic nie zrobili z dostepem przez net do walut).