  • Data: 2004-03-29 22:03:43
    Temat: Re: Nowa karta Raiffeisen i Amplico Life
    Od: LUZYTA <l...@n...cieplekapcie.net> szukaj wiadomości tego autora

    xwr1010 wrote:
    > z tego co wiem to moga sie tylko ubiegac klienci Amplico, normalnie
    > nie mozna jej sobie wyrobic bez ubezpieczenia

    Ta.... kiedyś już były karty skierowane do takiej "hermetycznej" grupy
    klientów - TUnŻ Nationale Nederlanden mianowicie. Wydawał Bank Śląski,
    ale sie rozmyślił ;-) Inne to byli czasy ;-))
    Kartę taką mógł otrzymać każdy posiadacz polisy w Nationale
    Nederlanden, bez względu na długość opłacania składek. Opłata za wydanie
    karty była niska, a przyznawane limity bardzo wysokie. Wystarczyło
    podpisać umowę ubezpieczenia. Klienci kupowali polisy, po czym po kilku
    miesiącach przestawali opłacać zarówno składki, jak i kredyty na
    kartach. Bank zaprzestał ich wydawania pod koniec marca 2002 r. ze
    względu na duże straty poniesione z powodu niespłacania przez klientów
    banku zadłużenia na kartach.... ;-)

    Heh, co za historia, łezka w oku staje ;-))
    Ale pakiet dodatkowy to nawet przyzwoity dają :-)

    --
    luzyta