    From: <e...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nordea (dlugie)
    Date: 14 Jun 2002 22:27:56 +0200

    Mnie tez Nordea zaskoczyla, zazenowala wlasciwie. Mialem tam tylko lokate (bez
    RORu ani Solo).
    Pelna manufakturka. Umowa wypisywana recznie, pare istotnych danych
    dopisywanych na marginesie.
    Lokaty nie da sie zrobic przelewem - tzn. mozna ale nie zostanie zalozona nim
    nie przyjdzie sie podpisac swistek (dla kazdej lokaty z osobna). A oddzial
    otwarty wyjatkowo krotko (do 17-ej) i zle polozony (niby w centrum, a na lekkim
    zadupiu).
    Po zakonczeniu miala automatycznie wrocic na moje konto do innego banku - tez
    nie zrobil tego system tylko recznie wypisywala przelew dysponentka.
    Lokaty w walutach prowadza, owszem, nawet dobrze placa. Tyle ze wplacic ani
    wyplacic waluty nie bylo mozna - wszystko przeliczane z i na zlote (oczyiwscie
    z zaporowym spreadem kupno/sprzedaz).
    Martwie sie o LG Petro, bo juz wiadomo, ze to oni beda sie dostosowywac. Moze i
    Solo jest lepiej dopracowane niz LGNet, ale cos mi sie wydaje, ze cenowo i
    ofertowo moze sie pogorszyc.