  • Data: 2004-05-16 21:20:47
    Temat: Re: Nordea (dla ex-LG)
    Od: Szczepan Kuzniarz <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,

    > Miałem tam kredycik mieszkaniowy (w LG). Od 1 stycznia zaczęły się kłopoty.
    > Otóż w dawnym LG każda nadpłata (choćby niewielka) była - zgodnie z
    > regulaminem (o co mniejsza) a także w zgodzie z moją umową (a to już
    > niełatwo obalić) - księgowana onlajn. To znaczy system automatycznie
    > przeliczał i zmieniał harmonogram spłat. Ludzie natomiast drukowali go raz
    > na kwartał i przesyłali.
    >
    > Od 1 stycznia system Nordei owszem przyjmował nadpłaty ale nie zdejmował ich
    > z zadłużenia czyli odsetki płaciłem tak jakbym nie nadpłacał.

> [...]

    Też mam wątpliwą przyjemność posiadania kredytu w Nordei przeniesionego z LG.
    Sprawę nadpłat można rozwiązać - niezbyt wygodnie ale skutecznie. Zamiast
    samodzielnego przelewu przez internet trzeba wysłać do oddziału faks "Proszę
    o zaksięgowanie kwoty xxx z rachunku bieżącego na poczet wcześniejszej spłaty
    kredytu". Kompletny idiotyzm, ale skoro tak wolą...

    Pozdrawiam,

    Szczepan Kuźniarz