eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet › Re: Nordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet
  • Data: 2003-01-31 17:22:00
    Temat: Re: Nordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Thu, 30 Jan 2003 16:28:06 +0100, "Bogdan B." <b...@h...pl>
    wrote:

    >A mnie się zdaje że ważnych powodów to bank potrzebuje do wypowiedzenia
    >umowy rachunku.
    >Nie ma metody na zmuszenie banku do zawarcia umowy.
    >
    Dokladnie tak. Zalozyc nie musi i tlumaczyc sie z tego tez nie.
    Ale opisana sytuacja jest co najmniej dziwna. A moze jakies zapomniane
    poreczenie ?

    Proponuje wyslac do dyrektora oddzialu snailmailem (za potwierdzeniem
    odbioru) uprzejme pismo z prosba o wyjasnienie przyczyny i wyrazeniem
    zdziwnienia takim zachowaniem banku.
    Bo jesli rzeczywiscie jakies waznej przyczyny nie mieli to zycze im
    powodzenia w ambitnych planach poprawnienia pozycji na rynku :)

    Najmniej prawdopodobne wyjasnienie (ale tez nie wykluczone) to, ze
    jakis bank przez pomylke umiescil klientkew bankowym rejestrze.
    A jesli tak to trzeba by to dla swojego dobra to jak najszybcie
    wyjasnic.

    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730
    Karty Bankowe i Płatnicze http://www.kartybankowe.net
    Moja strona Meat Loafa http://www.meatloaf.3a.pl
    Wiadomość ta przedstawia wyłącznie prywatne stanowisko autora.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1