eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet › Re: Nordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet
  • Data: 2003-01-30 15:28:06
    Temat: Re: Nordea Bank nie otwiera nowych kont przez internet
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Kamil Jońca"
    > BTW. Zdaje się że bank nie może "tak po prostu" odmówić otwarcia konta.
    > A jedynie z ważnych powodów. Poproś o odmowę na piśmie.

    A mnie się zdaje że ważnych powodów to bank potrzebuje do wypowiedzenia
    umowy rachunku.
    Nie ma metody na zmuszenie banku do zawarcia umowy.

    Bogdan B.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1