  • Data: 2003-02-04 17:13:17
    Temat: Re: No to założyli mi konto w Berliner Volksbank
    Od: "pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Korekta!!! To co wymieniłem to banki z terenu Niemiec, w innych krajach
    mają
    > też korespondentów - np. w Wielkiej Brytanii 2 banki.

    Uff...
    Chociaż to dalej wygląda dosyć marnie niestety.
    Może z tego powodu nie utajniają te informacje ;-)
    Z jednej strony SWIFTy, a z drugiej zupełny brak podstawowych
    danych - chyba poprzepytuję ich jeszcze raz.

    > Mam już ofertę 3 spośród wymienionych banków niemieckich korespondentów
    > Multi - Deutsche Bank byłby najlepszy, ale tak mnie potraktowali...
    Jeszcze
    > Dresdner Bank muszę sprawdzić :-).

    Może miałeś pecha, że trafiłeś na taki oddział, a może po prostu
    Berlin leży zbyt blisko granicy ;-)

    pozd.Pix