  • Data: 2003-02-04 15:51:22
    Temat: Re: No to założyli mi konto w Berliner Volksbank
    Od: "BaLab" <b...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pix" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:b1oinh$8vq$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > Brrr... a to byłoby przykre :-(
    > I też trochę dziwne, bo chyba BRE powinien mieć bardziej rozbudowaną
    > siatkę korespondentów niż cztery banki i wszystkie zlokalizowane tylko
    > w Niemczech.
    > Z niecierpliwością czekam na ujawnienie się tego wiarygodnego
    > źródła, bo już sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć.
    > Widzę ciemność :-(

    Korekta!!! To co wymieniłem to banki z terenu Niemiec, w innych krajach mają
    też korespondentów - np. w Wielkiej Brytanii 2 banki.

    > Najważniejsze aby się swiftowało przez net bez problemów.
    > Nie zawadziłaby też wieksza ilość korespondentów ;-)

    Mam już ofertę 3 spośród wymienionych banków niemieckich korespondentów
    Multi - Deutsche Bank byłby najlepszy, ale tak mnie potraktowali... Jeszcze
    Dresdner Bank muszę sprawdzić :-).

    Pozdrawiam,
    BaLab