eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiNie wiem gdzie zapytać... wiec tu.. Pyt. do Warszawiaków › Re: Nie wiem gdzie zapytać... wiec tu.. Pyt. do Warszawiaków
  • Data: 2003-02-21 08:16:27
    Temat: Re: Nie wiem gdzie zapytać... wiec tu.. Pyt. do Warszawiaków
    Od: "Robert Wicik" <N...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:3a38.00000029.3e55d7d0@newsgate.onet.pl...
    > 1. Pierwszy problem tio jest lokalizacja... Otórz scemy kupić mieszk. w
    > okolicach stolicy. Nie mamy zbytnio kasy wiec musimy szukać poza wawą.

    Dojazdy spod Wa-wy są bardzo upierdliwe. Nie lepiej coś np. na obrzeżu
    W-wy - Tarchomin/Białołęka? Ceny pewnie niewiele się różnią.

    > 4. Kredyt. mam konto w PKOBP ... dlatego myślę o kredycie w tym banku... W
    > dobrym kierunku idę czy warto gdzieś indziej?? Hmmm pytanie w stylu który
    > bank...ale może też coś podpowiecie. Zwłaszcza, że jak napisałem na
    początku..
    > cieniutko z kasą :)

    PKO BP będzie OK, tym bardziej, że masz tam konto. Kolega teraz brał na
    15lat. Prowizja 1,4% (z rachunkiem pewnie jeszcze mniej), oprocentowanie
    7,78% i ubezpieczenie do czasu wpisu hipoteki 0,78%.

    Pozdrawiam
    Robert Wicik