eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny' › Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
  • Data: 2022-05-21 11:35:14
    Temat: Re: 'Nie powinno się oferować kredytów To produkt spekulacyjny'
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Poldek <p...@i...eu> writes:

    > W taki sposób biedni tracą, że rząd finansowany z podatków na wszelkie
    > sposoby stara się pomóc bogatym - właścicielom nieruchomości, nieraz
    > wielu i kosztownych. W odróżnieniu od bogatych, biedni typowo płacą podatki.

    W równoległej rzeczywistości chyba.
    Bo w tej mojej, wiesz, to biedni płacą VAT i podatek zdrowotny (nazywany
    dla niepoznaki "ubezpieczeniem", chociaż nie ma żadnych cech
    ubezpieczenia).

    Biedni, w odróżnieniu od bogatych, nie płacą praktycznie podatku
    dochodowego, nie płacą podatków (rzekomo) "luksusowych", i często sporo
    dostają od państwa.

    > Jeżeli ktoś kupił nieruchomości na kredyt, na którego spłacanie go nie
    > stać, to powinien zbankrutować. Jedyne uczciwe rozwiązanie.

    Nie mówię że nie, ale mam nadzieje, że nie utożsamiasz takiej osoby
    z kimś bogatym?
    --
    Krzysztof Hałasa