  • Data: 2002-07-18 13:25:12
    Temat: Re: Nie moge otworzyc konta w Szitibanku
    Od: w...@p...waw.pl (Wojtek Piecek) szukaj wiadomości tego autora

    On Thu, Jul 18, 2002 at 03:12:06PM +0200, Pete wrote:

    > Koszt jest duzy, bo ubezpieczonych jest malo.
    > Malo jest ubezpieczonych, wiec trzeba podniesc skladke.
    > I tak w kolko.

    Rozumiem ze wina jest ubezpieczyciela ze rolnicy sie nie ubezpieczaja?
    Tylko nie wiem dlaczego ON ma do interesu dokladac.

    > Niestety firmy ubezpieczeniowe nie pozwalaja na ubezpieczenie rolnikow cenami
    zaporowymi.
    > Powiedz mi, czy ubezpeczylbys swoj samochod od warunkow atmosferycznych
    > za skladke w wysokosci 30% wartosci?
    > Zwlaszcza, ze tego rodzaju anomalie pogodowe zdarzaja sie bardzo rzadko.

    Dlaczego rolnicy umieja sie zebrac w kupe i zablokowac drogi a nie
    umieja udac sie do jakiegos ubezpieczyciela i wynegocjowac _hurtem_
    nizszych cen za ubezpieczenie? Bo wiadomo ze jak zablokuja drogi to
    wszyscy beda o nich wiedzieli i znow panstwo wyjmie z kieszeni i da
    im. __DA__, bo ja sie ubezpieczam bez wzgledu na to czy musze czy nie,
    bo _wiem_ ze nikt mi potem _nie_da_!

    > Nie, na to pozwala monopol

    Czyj? Rolnika? ;-)

    Twierdzisz ze rolik moze sie tylko w jednym TU ubezpieczyc?

    --

    --w