  • Data: 2008-05-31 21:35:28
    Temat: Re: Naliczanie odsetek, godziny.
    Od: "Eneuel Leszek" <p...@c...fontem.lucida.console9> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek" g1plsv$7hc$...@n...task.gda.pl

    > "Piotr Auksztulewicz" g1mblc$rah$...@p...pl

    > Post był dłuższy (i nawet kopia jego nadal jest) ale nie mam nastroju.
    > Napisałbym, że nie mam nastroju, bo mnie panienka rzuciła, lecz kto by
    > uwierzył w to, :) że ja miałem jakąkolwiek panienkę. :) (która by mnie
    > mogła rzucić...)

    Tamten post czeka (wiadomo na kogo) i w jego zastępstwie (chyba coś tu
    nie tak z koństrukcją tego zdania) ślę WaćPanu inny o kwantach i procentach:

    "Eneuel Leszek" g1sftc$f31$...@n...task.gda.pl

    > "Eneuel Leszek Ciszewski" g1rc3k$kmq$...@f...man.torun.pl

    -=-

    Na polszczyźnie, gdzie domagano się ode mnie zajęcia stanowiska
    wobec owiec i ich pędu (owczy pęd to ponoć iloczyn skalarnej masy
    owiec i wektorowej prędkości tychże ssących) napisałem groźnie

    -- Myśli za córki!!!

    i odmówiłem wysłania gotowego postu.

    Teraz uczynię podobnie, choć tu nikt się nie zmartwi moim milczeniem
    (znowu o owcach -- one też milczały na jakimś filmie) i napiszę, że
    dopóki nie zostaną mi dostarczone wiadome ;) (wiadome z polszczyzny)
    córki, nie będę słał tego, co napisałem o kwantach w kontekście banków...

    --