  • Data: 2003-12-24 10:16:43
    Temat: Re: Najlepsza Karta Płatnicza Roku 2003
    Od: "blad" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Michał Witkowski"

    > VE Inteligo - brak limitow, bezplatne bankomaty PKO BP, wydajace 20
    pln ;),
    > trnasakcje MO/TO/IO

    VE Fortisa - limity ustawiasz samemu a oprocz bezplatnych pkobp masz
    bezplatne wszystkie inne rowniez. pko-wskie tez zmuszam do wyplacania
    20 podajac mu pare razy kwote 80 zl do wyplaty, ale w WBKu wyplacaja
    nawet 10

    > VC Millennium - jedyna kredytowka, ktora chcieli mi dac :)

    EC/MC BZ-WBK za szybki i darmowy podglad w internecie

    VE Inteligo za platnosci internetowe
    *** blad ***