    From: <h...@W...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Nadplata kredytu
    Date: Fri, 7 Mar 2008 09:37:07 +0000 (UTC)

    MrMrooz <m...@W...gazeta.pl> napisał(a):
    > Nie, raczej na pewno nie zadziała. A przynajmniej w moim wypadku nie
    > zadziałało. Spłacam kredyt w CHF, zawsze zlecałem faksem pobranie
    dodatkowych
    > środków (w piśmie określałem ile CHF chcę spłacić), oni w terminie spłaty
    > raty pobierali dodawkową kwotę w PLN z konta u nich. Raz mnie podkusiło i
    > zleciłem przelew z konta (używając opcji nadpłata kredytu). Oczywiście
    kwota
    > była dużo wyższa niż sama rata kapitałow-odestkowa. I na konto wróciła
    > różnica pomiędzy tym co spłaciłem sam a ratą - czyli pobrali tylko ratę.
> [...]
    No to dzieki za wyjasnienie bo wlasnie chciałem zrobic eksperyment z
    nadpłata w systemie internetowym:) Jednak to jest zacofany bank... nie wiem
    po co im wogóle ta opcja w systemie internetowym!!
    Możesz mi powiedzieć jeszcze czy po nadplacie od razu zmniejszyli ci rate
    odsetkową płatna za miesiąc? Bo mi niestety zostawili w tej samej wysokości
    co przed nadplatą:( A przecież kapitał od którego powinni liczyć odsetki się
    zmniejszył...