  • Data: 2018-12-30 21:59:58
    Temat: Re: Nadmierne wydatki spowodowane kartę kredytową
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > Ja to wiem i dlatego tak pochopnie nie przydzielam ceny 1 zł.
    > Nawet porównywać trudno te same chemicznie leki i
    > niuanse w ich działaniu farmakologicznym
    > czy mechanicznym i te drobiazgi pewnie wpływają na to czy
    > za coś trzeba zapłacić X czy 2X złotych.

    Tak zgoda, ale potem patent wygasa i moze generyka robić kazdy.
    A i z tym kosztem badan bywa róznie.
    Lek jest, badanie było, sprzedaz idzie i badania dawno sie spłaciły.
    A potem lek wchodzi na nowy rynek i jak liczyc te badania?
    Zreszta z biegiem czasu udział procentowy tego kosztu jest coraz mniejszy

    Pozdrawia... Budzik
    którzy nie mają już nic do stracenia. " Janis Joplin