    From: Wlady <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Na temat blokowanie PayPal'owskich kont ...
    Date: Sat, 15 Mar 2003 19:50:08 +0100

    >wcze?niej miałem założone konto PayPal z polsk? kart? (wtedy jeszcze można
    >było) i wirtualnym adresem - zamknęli mi je w momencie który im odpowiadał -
    >po wpłynięciu ?rodków które miałem przeznaczone na zakup
    ===== heh :) wlasnie o ten moment sie najbardziej boje :) --
    podejrzewam ze maja pewnie zalaczone automaty za jak na podejrzane
    konto wplywa kasa,, od razu leci cancel i blok :)) wcale bym sie nie
    zdziwil jakby to byla prawda :)

    >dlatego ja sie w to nie bawie, wolę już płacić prowizję BidPayowi ale
    >przynajmniej mam pewno?ć że nikt mi nie zatrzyma moich pieniędzy
    ==== znalazlem w miedzyczasie mysle spokojna alternatywe -
    bezpieczniejszaa o wiele od pay... i tansza od bid... - co myslisz o
    moneybookers?
    sa mi 100% wygodni - kase mozna lac na ich konto w DE - co robie za
    free bo mam DE konto.
    symtomy wskazuja na to ze sa uczciwi :) a i tani - przelanie kasy
    kosztuje max. 0.5e - w pownaniu do 5e bida jest ok (nawet jesli sie
    dolozy jeszcze 1.8e na koszty jakie seller musi kleknac by sobie ta
    kase odlac na konto..

    przy wielorazowych transakcjach mysle moneybo,., ma sens hmm?

    wlad