    From: "olo" <n...@d...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Na temat blokowanie PayPal'owskich kont ...
    Date: Sat, 15 Mar 2003 16:57:09 +0100

    > w sumie konto w DE mam, PayPal tez ma w DE konto -> mozna na nie wlac
    > kase z mego DE konta, , w ten sposob srodki sie pojawia na
    > PayPalowskim koncie,, i za dzien dwa zostana wylanr .. ale sie obawiam
    > ze skoro oni sa tak nieoblicxalni to pech zachce za akurat mnie i kase
    > skasuja zanim zdaze kase wylac..
    >
    > czy moje rozterki maja sens? :o) czy raczej przesadzam?

    miałem podobne rozterki - przy odrobinie wysiłku mogłem założyć konto
    bankowe w USA (sposób jest dość pokręcony ale da sie) tyle że rozłożył mnie
    brak jakiejkolwiek pewności że to ma sens

    wcześniej miałem założone konto PayPal z polską kartą (wtedy jeszcze można
    było) i wirtualnym adresem - zamknęli mi je w momencie który im odpowiadał -
    po wpłynięciu środków które miałem przeznaczone na zakup

    dlatego ja sie w to nie bawie, wolę już płacić prowizję BidPayowi ale
    przynajmniej mam pewność że nikt mi nie zatrzyma moich pieniędzy

    ps. spora część sprzedawców na ebayu wysyłki międzynarodowe chce realizować
    tylko na zweryfikowane przez PayPal adresy - więc i tak będziesz się musiał
    co chwilę tłumaczyc że nie jesteś wielbłądem