    Date: Sat, 18 Oct 2008 19:38:36 +0200
    From: Sanchez <s...@n...wp.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: NTG Konto w mBanku

    Shivman pisze:
    > To nie reklama :-)
    > Gdzie jest haczyk w tym banku?
    > NTG bo to konto na prywatne wydatki.

    Nie ma haczyka :) sam posiadam eKonto i do tej pory nie narzekałem, a
    posiadam je już ze 6 lat. Jeżeli chcesz je do prywatnych wydatków to na
    pewno będzie ok. Jedynym problemem mogą być bankomaty - w mniejszych
    miejscowościach może nie być bankomatu euronetu. Poza tym nie miałem
    zastrzeżeń. :) POLECAM! :)