eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultiport - opinie › Re: Multiport - opinie
  • Data: 2002-01-23 16:51:08
    Temat: Re: Multiport - opinie
    Od: "Krzysztof Kowalski" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    "Andrzej 'Kaszpir' Kaźmirowski" <k...@k...waw.pl> wrote in message
    news:a2mim4$fir$1@news.tpi.pl...
    > Wada Multibanku jest brak oferowania konta firmowego dla podmiotow prawa
    > gospodarczego.

    Nie do końca chyba wiesz o czym piszesz. Konta firm np w Inteligo, BSK
    (konto Zysk), BZWBK (Biznes Pakiet) w atrakcyjnej (stosunkowo) cenie są
    wyłącznie dla podmiotów nie posiadających osobowości prawnej. Stąd te ceny.


    > Tak, tak. To nie pomylka.

    Absolutnie.

    > Otoz bank oferuje jedynie rachunki dla osob prowadzacych dzialalnosc
    > gospodarcza indywidualnie badz w spolce cywilnej (to juz chyba kuriozum),
    a
    > nie dla firm.

    Kuriozum powiadasz - bo niby spółki cywilne powinny nosić pieniądze w
    walizkach...

    > Mlinka oczywiscie nic nie wie i dlaczego tak.

    No, trudno, żeby Mlinka wiedziała ;-)
    Natomiast (jeśli mówimy o MultiLinii) - co to znaczy nic nie wie? Nie wie,
    że tylko dla DG i SC? O tym chyba wie. A to, że nie wie dlaczego? Hmm, a czy
    sprzedawca np w Geancie zna politykę cenową i wysokość marż w swoim sklepie?
    Nie - a mimo to obsługuje klientów. Czy operator w banku (jakimkolwiek) musi
    wiedzieć dlaczego bank nie obsługuje jakiś klientów? Wie, że nie i tyle.
    Jeśli zaś MultiLinka nie wiedziała wogóle jakie firmy obsługuje MultiBank to
    bierz słuchawkę, proś z kierownikiem zmiany i złóż skargę - bo powinna
    wiedzieć.

    K. Kowalski


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1