    From: "I.b." <p...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank,wplatomat i cóż.. ich minus-- zmieniam bank
    Date: Thu, 30 Mar 2006 20:41:50 GMT

    > No coż, na
    > pieniądze jeszcze czekam, póki co dopiero dzien, a ja naiwny myślałem, iż
    > nastapi to zaraz po rozliczeniu skarbca. Niestety, chyba ta procedurka
    > trwa
    > troche. To sie jednak okaże.

    Moim skromnm zdaniem nie mniej niz dwa tygodnie... zanim reklamacja
    przejdzie kolejne dzialy - po drodze wekend - potem pani Zosia zostawi to
    pnu Kaziowi...i tak od biurka do biurka bedzie to ladowalo, a ty bedziesz w
    przekonaniu, ze pol banku prcuje nad twoja reklamacja ;)

    > Sytuacja malo komiczna, jednak jeśli miałaby miejsce na weekend i
    > urządzenie
    > nie po 20 min a po 22 min wypluje banknoty, to ciekawe kto by ponosił za
    > odpowiedzialność ?

    Na pewno nie bank!

    > A jeśli klapka nie była zamknięta i ktoś , powiedzmy wtedy tam by
    > przypadkiem
    > przechodził i miał ze soba kominiarke + pinsetę (prawie jak cytat z
    > "Misia"
    > Barei) oraz by me ciułane pieniądze wyciagnął z tego grata to co ?
    > Ja zero potwierdzenia, zero wpłaty... kompletne null, iż w ogóle posiliłem
    > gotówką.

    Bank znajdzie ci "gwiazdke" w umowie, ze robiles to na wlasne ryzyko - w
    koncu sztab prawnikow nie jest od tego by to klient mial racje - prawda?

    > Właśnie te dwa powody są dla mnie argumentem, aby zmienić bank. I zrobię
    > to.
    > Sądzę iż bedzie to połaczenie:
    >
    > MBank - linia kredytowa + bankomaty WBK + Euronet + ew. opłaty
    > zryczałtowane
    > za wypłatę za granicą dla wiekszych kwot
    > Millennium (Millekonto Premium) - wpłata 5000 tys na rachunek, aby
    > prowadzenie
    > było za friko + przelewy za 0 PLN + bankomaty Euronet za 0 PLN
    > Praktycznie koszt prowadzenia dla tych 2 kont to 0 PLN.

    Wcale nie praktycznie, bo musisz umoczyc 5000 zl (rozumiem, ze w twoim
    zapisie 5000 tys - te "tys" to pomylka?), wiec gdzie tu darmocha?! A poza
    tym ile dostaniesz odsetek od tych 5000zl?