    From: bart <xbartx@_nospam_pf.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank vs Lukas Bank ?
    Date: Thu, 25 Nov 2004 15:21:22 +0100

    yayco wrote:
    > To co robisz na koncie to się ujawnia szybko. Rozpieszczony jestem,
    więc
    > czasem pięć minut mnie wnerwia. Co do kk to nie wiem, bo nie mam.

    no to normalnie jest jak dla mnie do zaakceptowania.
    co do BPH to chwalili się swego czasu na stronie jaki to nie mają nowy
    system a używam go trochę i od strony technicznej to mógłbym mu
    nawyliczać tej nowoczesności oj by się znalazło. co do kk to chyba jak
    wszędzie.
    acha a jeszcze jedno pytanie do Ciebie jeżeli można:
    jest możliwość multi albo lukas doładowania komórki w systemie prepaid
    (simplus mi głównie chodzi) ??

    bart
    --
    "Lecz będą biedakiem, jedyne co posiadam to marzenia. Rozsypałem me
    marzenia u twych stóp. Stąpaj miękko, gdyż stąpasz po moich marzeniach."