    From: yayco <yayco2_tnij_@_tnij_gmail.com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Multibank vs Lukas Bank ?
    Date: Thu, 25 Nov 2004 14:28:26 +0100

    Zdarzyło się to jak raz 2004-11-25 12:32, kiedy bart napisał(a) co
    następuje:

    > czyli mam rozumieć, że jak coś wykonam to nie od razu się ukazuje? a jak
    > długo to trwa bo ostatnio w BPH czekałem 4 dni robocze a razem z
    > weekendem to 6 żeby zobaczyć transakcje na KK mojej dziewczyny i w
    > końcu... dobra nie ważne

    To co robisz na koncie to się ujawnia szybko. Rozpieszczony jestem, więc
    czasem pięć minut mnie wnerwia. Co do kk to nie wiem, bo nie mam.
    Blokady z visy electron widać tego samego dnia (nigdy nie sprawdzałem
    jak szybko). Transakcje z kk to pewnie standardowo - po paru dniach, ale
    niech się ktoś wypowie kto ma tam kartę kredytową.
    Przypomniało mi się, że jak kiedyś przez kilka miesięcy nie używałem
    electrona od Lukasa, to mi onego "unieczynnili" i dopiero jak się
    zacząłem domagać, to dostałem nowego. Jak raz minął termin ważności,
    karty i zacząłem się awanturować, że nie dostałem nowej. Gdyby nie to,
    to bym nawet nie wiedział, że nie działa, bo nikt mnie nie powiadamiał.
    Opóźnienie nie było większe niż tydzień, więc nie wiem, czy to ktoś
    zgłupiał, czy też jest to "normalna" procedura (może coś jest w
    regulaminie, ale nie było powodu by szukać). Nie wiem też , jak by to
    było, gdybym chciał mieć nową w trakcie trwania ważności starej. Pewnie
    bym się musiał awanturować. Teraz, na wszelki wypadek, raz na miesiąc
    kupuję jakiś drobiazg, albo coś wypłacam w bankomacie i mam spokój.

    --
    **** Jak rzekł pewien klasyk: ****
    **** "If you're so smart, why aren't you rich?" ****