eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie) › Re: Multibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie)
  • Data: 2002-07-04 14:28:49
    Temat: Re: Multibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie)
    Od: "Goldoni" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:718b.000077bb.3d24474c@newsgate.onet.pl...

    > kiepskichp racowników od oceny wniosków kredytowych i boi się dać

    > kredytowej mnie np. odliczyli karte kredytowa citi na ktorej mam mazliwosc
    > zadluzenia sie do 10000 zl.
    ><<CIACH!>>
    > Pozdrawiam
    > "fido dido"

    O tym szczerze mowiac nie wspomnialem, ale mnie tez wyliczajac zdolnosc
    kredytowa odliczyli wysokosc limitu kredytu odnawialnego - czlowiek z
    Muyltibanku ktory mi te zdolnosc wyliczal zmniejszal kwote i zmniejszal, az
    doszedl do 2000 zl (10% wartosci obecnego dopuszczalnego zadluzenia) i
    stwierdzil, ze "najlepiej byloby, gdyby wysokosc kredytu odnawialnego
    zmniejszyc do ... ZERA" :))).

    Goldoni