eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie) › Re: Multibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie)
  • Data: 2002-07-05 07:43:42
    Temat: Re: Multibank i kredyt hipoteczny - DUZE rozczarowanie (dlugie)
    Od: "Goldoni" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Richard" <R...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ag1m90$nb$1@news.tpi.pl...

    > Ok a jak długo cz\zekales na kredyt odnawialny???
    >
    > Dali Ci go tak jak mówią w reklamach?
    > Do sześciokrotności Twoich wplywów?

    Kredyt odnawialny odstalem po dlugim okresie posiadania RORu w PKO BP (bylo
    to bodaj 5 lat, tyle tylko ze co najmniej przez 3 lata konto bylo
    nieaktywne, tzn. nie bylo regularnych wplywow). Jesli chodzi o 'krotnosc'
    poborow, to gyd ubiegalem sie o takwoy kredyt (2,5 roku temu) powiedziano
    mi, ze moge uzyskac maksymalny kredyt do 6-krotnosci dochodow BRUTTO, co
    mnie szczerze zdziwilo. Po zlozeniu wniosku dali mi 6-krotnosc, tyle ze
    wyplywow netto (okres rozpatrywnia wniosku - okolo 1 tygodnia). Za
    rozpatrzenie wniosku zaplacilem 100 PLN, co roku za przedluzenie kredytu
    odnawialnego (pod warunkiem ze w momencie przedluzania twoj stan konta nie
    jest na minusie) kolejne 100 PLN; kredyt zostaje przedluzony wtedy
    automatycznie.

    Goldoni