eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki[Multibank] Zamiana jednej KK na inna bez dostarczania zaswiadczen › Re: [Multibank] Zamiana jednej KK na inna bez dostarczania zaswiadczen
    From: MK <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: [Multibank] Zamiana jednej KK na inna bez dostarczania zaswiadczen
    Date: Sun, 28 Dec 2008 12:19:19 +0100
    Sender: a...@9...254.178.120

    On 28 Dec 2008 11:29:53 +0100, Wojciech Bancer <p...@p...pl>
    wrote:

    >Mój doradca powiedział, że można bez problemu, ale odradził z powodu
    >problemów "systemowych" (w przenoszonej karcie się automatycznie
    >włączają jakies ubezpieczenia i dzień wyciągów się ustawia na jakiś
    >domyślny), które trzeba potem samemu zmienić.

    Eeee... zadne problemy... po prostu za nowa karte dostanie prowizje.
    Przy zamianie nowa karta jest podlaczana do rachunku technicznego, a
    dzien zakonczenia cyklu jest ustawiany na 17-ty dzien m-ca. Podpiac
    karte do Multikonta po zamknieciu starej, za zmiane terminu
    generowania wyciagu trzeba zaplacic.

    >Za to zaproponował mi że wyda mi drugą kartę, na warunkach na jakich ja
    >będę chciał, a Golda jak będę chciał to sobie mogę zamknąć. :)

    Ja zamknalem wczesniej :).

    MK