eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMultibankRe: Multibank
  • Data: 2003-09-24 01:14:37
    Temat: Re: Multibank
    Od: "kuba" <k...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    > Witam
    >
    >
    > Wpadłem na to zaraz po wyjściu z Multibanku. Jaka jest główna zasada
    > informowania klientów a'propo zakładania kont. W moim przypadku konta
    > walutowego. Mianowicie:
    > klient musi otrzymać minimalną dawkę informacji na temat pobieranych przez
    bank
    > prowizji. Mimo zadawanych pytań.
    > Jest to moje pierwsze poważne konto przeznaczone do praktycznych zastosowań.
    > Nieukrywam że jestem laikiem w tych sprawach zresztą poruszałem temat kilka
    > postów wcześniej. Nasuwa sie jednak pytanie Czy każdy "początkujący"
    powinien
    > wcześniej zatrudnić prawnika:)
    >
    > I jeszcze jedna "drobnostka" potwierdzenie przelewu konta walutowego z
    > założenia przeznaczonego do transakcji poza granice naszego kraju napisane
    jest
    > w jezyku polskim. Byłem lekko zaskoczony faktem braku wersji angielskiej lub
    > niemieckiej.
    >
    >
    >
    > Pozdrowienia
    > Marcin
    >
    Mi w Nordei nie robili problemow i przyslali w jezyku angielski. Wyciagi
    cmiesieczne w jezyku angielskim moge otrzymywac ( bez dodatkowych oplat).
    Dodatkowo wszelkie zaswiadczenia wydawane przez bank moga byc w obcym banku.
    Bralem takie np o tym, ze jestem posiadaczem karty VC z taki i takim nr,
    potwierdzenie konta i nie bylo problemow. Zamowilem o 17:00, a o 8 rano
    przylazl liscik z zaswiadczeniem gotowym.

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1