  • Data: 2007-02-15 17:56:01
    Temat: Re: [MultiBank] rachunki walutowe w GBP
    Od: "Darek" <n...@p...maila.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >> to do kantoru niech idą
    > I płacą 2 razy za przewalutowanie ?

    Była mowa ze przywozili te funciaki (w walizkach) więc tylko 1
    przewalutowanie nastapi w kantorze GBP->PLN. Po za tym właśnie po to wszyscy
    chcą wypłacać w GBP by iść do kantoru i po ciut lepszym kursie sprzedać.
    Szanujemy takich ludzi....

    > Jeśli ktoś pracuje w GB to raczej by chcuiał trzymać GBP na r-ku, a na
    > złotówki wymieniać dopiero wtedy, gdy jest to niezbędne.

    No to ma opcję w mBanku czy Multi - GBP sobie ślicznie leżakują na koncie a
    jak chcę PLN to sobie przewalutuje. BRE ma całkiem dobre kursy.

    Namawiają Cie do wyjazdu :)

    Darek