  • Data: 2013-11-01 12:00:09
    Temat: Re: Multi - trzy słowa od prezesa Cezarego...
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com> szukaj wiadomości tego autora

    Multi to chyba jedyny bank w którym nie zależy mi na załataniu lub
    zmodernizowaniu systemu transakcyjnego :)

    Wydaje się jednak, że jeszcze nie jest jasne kiedy stary system pojdzie w
    odstawkę, niech więc nam żyje jak najdłużej!
    ja bym tylko chcial zostac dluzej zalogowanym, zbyt szybko wylogowuje z
    systemu, szybciej w jak w mbanku.

    --
    pozdrawiam, wromek