  • Data: 2006-10-30 22:23:55
    Temat: Re: Multi i kredyt ratalny dla zadłużenia na KK
    Od: "d_v_d" <d...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Samotnik napisał(a):

    > Jasne. A co, jeśli chcę spłacić najpierw ratalny w kwocie większej niż
    > minimalna rata (np spłacić do końca - deklarują możliwość
    > wcześniejszej spłaty), a nie bieżące zadłużenie z karty?

    Kwota raty powiększa kwotę do spłaty minimalnej KK. Jeśli chcesz
    wcześniej spłacić część bądź całość kredytu ratalnego w KK
    to możesz to zrobić sam poprzez zakładkę "Kredyty" (po zalogowaniu
    się na konto) lub poprzez MultiLinię lub poprzez Placówkę.

    > Aha, czyli do samego końca mam limit mniejszy o kwotę kredytu
    > ratalnego? Czy też może o kwotę NIESPŁACONEGO jeszcze ratalnego?

    Limit KK pomiejszany jest o kwotę niespłaconego jeszcze kredytu
    ratalnego. Odsetki od kredytu nie pomniejszają limitu karty!

    > Samotnik
    d_v_d