eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln › Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
  • Data: 2003-03-09 12:22:07
    Temat: Re: Mozliwy zarobek 10 pln za zainwestowanie minimalnie 1 pln
    Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Chwila moment... jakie twoim zdaniem gosc potrzebuje zezwolenia by moc
    > przyjac od osob trzecich gigantyczne wplaty na swoje konto na poziomie 1
    > PLN? Czy jesli ja tobie z dobrego serca bede chcial dac np. 2 zl tak jak
    > ludzie daja biedakom itp. to wszyscy oni i ty potrzebujecie na to
    > zezwolenia? To mnie zaskoczyles...

    Tak gigantyczne, bo 1 zł może być pomnożony przez dużą liczbę graczy; co więcej
    jeden gracz może wpłacać więcej, żeby zwiększyć swoje szanse wygrania (o czym
    przekonuje pomysłodawca gry).

    > Teraz dalej, jak ten koles, ktory to sobie wymyslil, chce komus dac za to 10
    > PLN czy ile tam pisal to kto teraz potrzebuje twoim zdaniem stosownych
    > zezwolen? On aby mogl dac innym czy inni by mogli dostac od niego?

    Gra jest bardzo jednostronna. Przeczytaj mój pierwszy a nie drugi post

    > Piszesz, ze wielu naiwnych sie nacielo... jesli ktos sie nacial to jest
    > bezdennie glupi lub nie wyjasniono mu w pelni zasady dzialania. Tu z tego co
    > czytalem, gosc napisal ze przyjmuje wplaty na poziomie 1 PLN i wielokrotnosc
    > a co ktorejs tam osobie wyplaca chyba 10 PLN ale tak, by i ten
    > "pomyslodawca" zarobil - proste jak kij od miotly!

    Jeszcze raz mój pierwszy post.

    > Gdzie tu jest naciaganie
    > kogokolwiek? Sprawa jest jasna - placisz i ryzykujesz - albo trafisz albo
    > nie... zakldajac ze ten koles fucktycznie komukolwiek wyplaci ;)

    Trzeba mieć zezwolenie i płacić podatek od zysku.

    > Napiszcie prosze, co w tym jest tak nieprawdopodobnie zlego i niemoralnego
    > by tyle o tym pisac i robic z tego dym... ??
    > ludzie graja w lotka, chodza do kasyn... to wszystko dziala dokaldnie natej
    > samej zasadzie - tez masz piramide - kilkaset tysiecy łosi - Polaków kupuje
    > numery w Lotku - trafia paru szczesciarzy - piramida z jeszcze wieksza
    > przewalka niz pozostale... - czepcie sie tego!

    To jest legalne; odpowiednie zezwolenia i płacenie podatku.