eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMoze bedzie lepiej z kartami :) › Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!pingwin.icm.edu.pl!mat.uni.torun.pl!news.man.torun.pl!n
    ews.man.poznan.pl!newsfeed.tpinternet.pl!news.onet.pl!newsgate.onet.pl!niusy.on
    et.pl
    From: <z...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Moze bedzie lepiej z kartami :)
    Date: 4 Apr 2002 15:13:14 +0200
    Organization: Onet.pl SA
    Lines: 51
    Message-ID: <0...@n...onet.pl>
    References: <3caaf607$1_1@news.vogel.pl>
    NNTP-Posting-Host: newsgate.test.onet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: newsgate.onet.pl 1017925994 8013 192.168.240.245 (4 Apr 2002 13:13:14 GMT)
    X-Complaints-To: a...@o...pl
    NNTP-Posting-Date: 4 Apr 2002 13:13:14 GMT
    Content-Disposition: inline
    X-Mailer: http://niusy.onet.pl
    X-Forwarded-For: 62.179.0.4, 213.180.130.22
    X-User-Agent: Mozilla/4.0 (compatible; MSIE 5.0; Windows NT; DigExt)
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:174208
    [ ukryj nagłówki ]

    Autor: "BAH" <b...@k...chip.pl>
    Data: 3 kwietnia 2002 14:30:22
    napisał:

    > Nie jest to mile widziane,
    > ale co tu jest nieetycznego ?
    >
    > Przecież, to nie bank okradli.

    Jak to nie!

    a) pomogł złodziejowi nie zapewniając wystarczającego bezpieczeństwa
    sprzedawanego systemu, czyli zostawił "otwarte drzwi"!
    b) i to gorzej niż MikrySoft, o którym to przynajmniej wiadomo, i jawnie
    do tego uprzedza i ciągle łata jak może.
    c) mało tego - bank wprost ukrywa dziury i oszukuje przez to klienta,
    także często okłamuje go, gdy prywatnie (listy, mLinie), a nawet
    publicznie padają na ten temat pytania.

    Okradli system bankowy, w którym bank (nota bene wbrew prawu bankowemu
    i Bóg wie jakim przepisom jeszcze...) "nie dopełnił należytej staranności"
    jak to się zdaje się nazywa...

    A bank własną winą obarcza klienta i jeszcze okrada go na prowizje.

    To raczej klient ma prawo skarżyć bank o straty wynikłe nawet z samego
    kłopotu załatwiania reklamacji, braku dostępu do środków, itd..

    Kradzież kieszonkowa z rozcięciem teczki, z potfelem z wewnętrznej
    kieszeni w autobusie lub tp często _nie_jest_ zawiniona przez klienta.

    Skutki poniesie on, chociaż to wina banku, że zaprasza złodzieja
    do skorzystania z konta za pomocą wadliwie zabezpieczonej karty.

    Logika jest logika.
    Przeskoczyć się nie da...

    Pozdrawiam,
    Ziutek jeden










    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1