  • Data: 2003-07-11 12:23:15
    Temat: Re: Millennium zabral pieniadze
    Od: "Szymon Bzoma" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    WaSyL <w...@r...clubbing.pl> napisał(a):

    > Wiesz, to bylo walkowane sto razy. Mille nie jest bankiem dla studentow
    > tylko dla ludzi z jakas tam kasa, ktorym nawet pod konec miesiaca zostaje na
    > koncie >1000PLN. Dla takich klientow jest korzystna oferta. To nie jest bank
    > dla scibulacych studentow. Taki jest model biznesowy i jak sie nie podoba to
    > nie korzystaj. W przeciwienstwie do mBanku zalatwienie dowolnej sprawy nie
    > trwalo dluzej niz tydzien a kredyt mieszkaniowy w dwa tygodnie. Sporo sie
    > przemieszczam i nie mam ciagle pod reka bankomatow euronetu, nie mowiac juz
> [...]

    Pierwszy raz spotykam się z taką interpretacją Millenium. Wielość
    proponowanych rachunków w ich ofercie sugeruje raczej szerokie spektrum
    oczekiwań co do ilości i jakości klientów - ale mniejsza z tym. Najgorsze, że
    ta obsługa biznesowa jeszcze pół roku temu była żenująca, ale może miałem
    piramidalnego pecha (szczegóły na początku tego wątku).
    Pozdrawiam
    Szymon

    PS. Za kilka dni będę oczekiwał koejnych przelewów z zagranicy i zobaczę przy
    okazji czy już wiedzą dlaczego w ub. r. była taka kaszana (nie pofatygowali
    się jak dotąd z listem co i jak... a ja nie miałem czasu i ochoty do nich
    łazić).