eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMillenium › Re: Millenium
  • X-Received: by 2002:a05:6808:8e:: with SMTP id s14mr3102924oic.160.1575375744493;
    Tue, 03 Dec 2019 04:22:24 -0800 (PST)
    X-Received: by 2002:a05:6808:8e:: with SMTP id s14mr3102924oic.160.1575375744493;
    Tue, 03 Dec 2019 04:22:24 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!3.eu.feeder.erj
    e.net!feeder.erje.net!proxad.net!feeder1-2.proxad.net!209.85.160.216.MISMATCH!g
    89no1143637qtd.0!news-out.google.com!o19ni42qtr.1!nntp.google.com!g89no1143635q
    td.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 3 Dec 2019 04:22:24 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <5de650b8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=46.171.220.154;
    posting-account=fcN60AoAAACGnErMsW3A8rTO2UKkGJEn
    NNTP-Posting-Host: 46.171.220.154
    References: <ayro5jye742l.1th9nbzq7oeny$.dlg@40tude.net>
    <f...@g...com>
    <5de650b8$0$558$65785112@news.neostrada.pl>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <5...@g...com>
    Subject: Re: Millenium
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>
    Injection-Date: Tue, 03 Dec 2019 12:22:24 +0000
    Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:648247
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu wtorek, 3 grudnia 2019 13:10:33 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Ale czy gdzies tam nie ma "wymiana na wniosek klienta" ?

    Mówisz wyraźnie "zepsuła mi się funkcja płatności zbliżeniowych, płatności z chipa
    działają, chciałbym duplikat" (bo sprawdzone, że duplikat bezpłatny).
    "oczywiście, zastrzegam kartę i przyjdzie nowa". (mimo że sprawdzałeś wcześnie, że
    przy duplikacie nie ma zastrzegania i z obecnej karty można korzystać do czasu
    aktywacji nowej)
    "czy nowa karta będzie miała ten sam numer?"
    "tak" (akurat, w ST na drugi dzień widoczna karta ze starym numerem jako zastrzeżona
    oraz karta z nowym numerem jako nowa).

    Poziom jak w mBąku.

    > To chyba ich standardowe dzialanie - i calkiem dobre przy
    > zagubieniu/kradziezy karty - po co ktos obcy ma miec dostep do prawie
    > wszystkich danych.

    Czy tutaj było zgubienie karty czy popsucie pikacza?

    Jak się zgubi albo ukradną to wszędzie zastrzegają.

    Ale po coś ktoś coś takiego wydanie duplikatu karty wymyślił.

    > Tylko przygotuj sie na reklamacje - mnie obciazyli za nie wyrobienie
    > platnosci stara i nową :-)

    A tutaj zobaczymy - karta nowa jest ogólnie, z listopada, pikaczem, zanim się zepsuł,
    udało się zapłacić chyba 2 razy, potem terminal po przyłożeniu karty kazał wkładać -
    a w końcu w ogóle przestały na przykładanie reagować.
    Do czasu tego nieszczęsnego zastrzeżenia udało się zrobić akurat 10 transakcji - ale
    były też dwa zwroty. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1