eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium? › Re: Miesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium?
  • Data: 2005-05-12 21:44:30
    Temat: Re: Miesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium?
    Od: "WaSyL" <w...@r...megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Leszek" <l...@p...onet.pl> wrote in message
    news:024b.00000514.428330bc@newsgate.onet.pl...

    > Czy ktos z Panstwa spotkal sie z podobnym przypadkiem? Czy taki termin
    > jest
    > norma w bankach? Z czego to moze wynikac?

    Rzeczywiscie im cos sie posralo mowiac brzydko. Tez dlugo czekalem na
    podpisanie umowy i ocene moich papierow przez goscia z banku. Mial byc
    tydzien, byly prawie trzy. Podwyzszalem wysokosc linii kredytowej w
    rachunku. Niespecjalnie mi sie spieszylo, w koncu zadzwonili z oddzialu, ze
    analityk raczyl sie wypowiedziec i jest umowa.