eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiMiesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium? › Re: Miesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium?
  • Data: 2005-05-13 07:59:53
    Temat: Re: Miesiac oczekiwania na rozpatrzenie wniosku w Millenium?
    Od: "Leszek" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Rzeczywiscie im cos sie posralo mowiac brzydko. Tez dlugo czekalem na
    > podpisanie umowy i ocene moich papierow przez goscia z banku. Mial byc
    > tydzien, byly prawie trzy. Podwyzszalem wysokosc linii kredytowej w
    > rachunku. Niespecjalnie mi sie spieszylo, w koncu zadzwonili z oddzialu, ze
    > analityk raczyl sie wypowiedziec i jest umowa.

    To miales szczescie, w moim przypadku dziwne jest to, ze mieli mnie "swiezo"
    przerobionego, nawet wiekszosc papierow byla aktualna, przy tym zarowno
    dochody, jak i zabezpieczenie daja spora rezerwe. Myslalem, ze zajmnie to gora
    tydzien. Naiwniak ze mnie. Widac klient zlapany = klient drugiej kategorii.

    Pozdrawiam

    Leszek